Servis Získat podporu Technická podpora Technická podpora Kontaktní údaje Firma Uveďte prosím název společnosti podle OR Jméno Uveďte prosím své jméno Příjmení Uveďte prosím své příjmení Telefon Email Informace o produktu Skupina produktů Vyberte ...Tiskárna karet, tiskárna cenovek Software Čtečka, snímač karet Podpisová podložka Ostatní Výrobce Vyberte ...Cardpresso Datacard Evolis Elatec Fargo HID Matica Nisca Qualica Signotec Zebra Název, označení produktu Výrobní, sériové číslo Uveďte výrobní (sériové číslo) produktu, obvykle jej najdete na výrobním štítku zařízení zadní nebo spodní straně, v operačním systému nebo GUI. Sériová čísla jsou také uvedena na dodacích listech resp. záručních listech. V případě nejasností při vyhledání sériového čísla doporučujeme nahlédnout do uživatelské příručky zařízení. Uvedením neexistujícího údaje významně prodloužíte reakci servisního oddělení. Stav počitadla V případě tiskárny plastových karet nebo cenovek prosím uveďte informaci o stavu počitadla z displeje, pokud je tato informace dostupná. Datum pořízení Uveďte datum pořízení. Pokud jej neznáte, prosím uveďte aspoň přibližný rok. Informace o závadě Zakoupeno u Cardhouse s.r.o. Vyberte ...Ano Ne Nejsem si jist... Kategorie závady Vyberte ...Průchod karty, zasekávání, nenabírání Na displeji zobrazený – "Mechanical error: xx" Neobrací kartu Zvuky, skřípání, hučení Trhání pásky Nekvalitní tisk barevný Nekvalitní tisk monochromatický Nefunkční tisk přes síť Nelze připojit k PC (PC nedetekuje správně tiskárnu) Nelze připojit k PC (PC nedetekuje vůbec tiskárnu) Nelze vyčistit Nekóduje Nečte karty Jiná závada Popis závady Prosím popište vlastními slovy, jak se závada projevuje, ev. při jaké činnost se projevuje. Pokud je známa příčina závady, například neúspěšná aktualizace firmware, pád, náraz, prosím uveďte ji. Záruční oprava Vyberte ...Ano Ne Nejsem si jist... Příloha Procházet Máte možnost závadu zdokumentovat? Například fotografie poškození nám pomůže rychleji odhalit příčinu problému, nebo určit rozsah závady. Máte potíže s tiskem karet? Přiložte sken nebo fotografii karty, kde se závada projevuje. Soubory musí být menší než 6 MB. Povolené typy souborů: gif jpg jpeg png bmp pdf avi mov zip. Sdílet Tweet Pin It