Servis Technická podpora – oprava Technická podpora – oprava Technická podpora – oprava Kontaktní údaje IČO Firma Uveďte prosím název společnosti podle OR Jméno Uveďte prosím své jméno Příjmení Uveďte prosím své příjmení Telefon Email Doručovací adresa Stejná jako fakturační Zaškrtněte, pokud je doručovací adresa stejná jako adresa sídla subjektu uvedená v OR, a tento oddíl nevyplňujte. Jméno Ulice Město PSČ Země Vyberte ...AfghanistanAland IslandsAlbánieAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua and BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAzerbaijanBahamas, TheBahrainBangladeshBarbadosBelgieBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBonaire, Sint Eustatius and SabaBosna a HercegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish Indian Ocean TerritoryBruneiBulharskoBurkina FasoBurundiBěloruskoCambodiaCameroonCape VerdeCayman IslandsCentral African RepublicChadChileChorvatskoChristmas IslandCocos (Keeling) IslandsColombiaComorosCongo, Democratic Republic of the (Congo – Kinshasa)Congo, Republic of the (Congo – Brazzaville)Cook IslandsCosta RicaCote d'Ivoire (Ivory Coast)CubaCuraçaoDjiboutiDominicaDominican RepublicDánskoEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial GuineaEritreaEstonskoEthiopiaFalkland Islands (Malvinas)Faroe IslandsFijiFinskoFrancieFrench GuianaFrench PolynesiaFrench Southern TerritoriesGabonGambia, TheGeorgiaGhanaGibraltarGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard Island and McDonald IslandsHolandskoHondurasHong KongIndiaIndonesiaIranIraqIrskoIslandIsle of ManIsraelItálieJamaicaJapanJerseyJordanKanadaKazakhstanKenyaKiribatiKorea, Democratic People's Republic of (North Korea)Korea, Republic of (South Korea)KuwaitKyprKyrgyzstanLaosLebanonLesothoLiberiaLibyaLichtenštejnskoLitvaLotyšskoLucemburskoMacaoMadagascarMakedonieMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMaďarskoMexicoMicronesiaMoldavskoMonakoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmar (Burma)NamibiaNauruNepalNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorskoNorthern Mariana IslandsNěmeckoOmanPakistanPalauPalestine, State ofPanamaPapua New GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolskoPortugalskoPuerto RicoQatarRakouskoRumunskoRuskoRwandaRéunionSaint BarthélemySaint Helena, Ascension and Tristan da CunhaSaint Kitts and NevisSaint LuciaSaint Martin (French part)Saint Pierre and MiquelonSaint Vincent and the GrenadinesSamoaSan MarinoSao Tome and PrincipeSaudi ArabiaSenegalSeychellesSierra LeoneSingaporeSint Maarten (Dutch part)SlovenskoSlovinskoSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth Georgia and the South Sandwich IslandsSouth SudanSrbskoSri LankaSudanSurinameSvalbard and Jan MayenSwazilandSyriaTaiwan, Province of China[a]TajikistanTanzaniaThailandTimor-Leste (East Timor)TogoTokelauTongaTrinidad and TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks and Caicos IslandsTuvaluUSAUgandaUkrajinaUnited Arab EmiratesUnited States Minor Outlying IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVatikánVelká BritánieVenezuelaVietnamVirgin Islands (British)Virgin Islands (U.S.)Wallis and FutunaWestern SaharaYemenZambiaZimbabweČeská republikaČínaŘeckoŠpanělskoŠvédskoŠvýcarsko Informace o produktu Skupina produktů Vyberte ...Tiskárna karet, tiskárna cenovek Software Čtečka, snímač karet Podpisová podložka Ostatní Název, označení produktu Výrobní, sériové číslo Uveďte výrobní (sériové číslo) produktu, obvykle jej najdete na výrobním štítku zařízení zadní nebo spodní straně, v operačním systému nebo GUI. Sériová čísla jsou také uvedena na dodacích listech resp. záručních listech. V případě nejasností při vyhledání sériového čísla doporučujeme nahlédnout do uživatelské příručky zařízení. Uvedením neexistujícího údaje významně prodloužíte reakci servisního oddělení. Stav počitadla V případě tiskárny plastových karet nebo cenovek prosím uveďte informaci o stavu počitadla z displeje, pokud je tato informace dostupná. Datum pořízení Uveďte datum pořízení. Pokud jej neznáte, prosím uveďte aspoň přibližný rok. Informace o závadě Popis závady Prosím popište vlastními slovy, jak se závada projevuje, ev. při jaké činnost se projevuje. Pokud je známa příčina závady, například neúspěšná aktualizace firmware, pád, náraz, prosím uveďte ji. Záruční oprava Vyberte ...Ano Ne Příloha Procházet Máte možnost závadu zdokumentovat? Například fotografie poškození nám pomůže rychleji odhalit příčinu problému, nebo určit rozsah závady. Máte potíže s tiskem karet? Přiložte sken nebo fotografii karty, kde se závada projevuje. Soubory musí být menší než 6 MB. Povolené typy souborů: gif jpg jpeg png bmp pdf avi mov zip. Vyplněním a odesláním formuláře závazně objednávám provedení diagnostiky a opravy v ceně do 2980 Kč bez DPH za každé jednotlivé zařízení. Na základě diagnostiky může být výsledná cena opravy stanovena nad uvedenou částku. V takovém případě bude oprava realizována až na základě souhlasu s cenovou nabídkou, kterou obdržíte po přijetí zařízení do opravy a provedení diagnostiky. Pokud nebudete souhlasit s provedením opravy, bude Vám účtováno provedení diagnostiky ve výši 500 Kč bez DPH a případně poštovné a balné. V případě, že uplatňujete záruční opravu, budete o uznání/zamítnutí informováni ihned po provedení diagnostiky. Diagnostika nebude účtována v případě uznání záruky. Souhlasím se Všeobecnými servisními podmínkami Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů Sdílet Tweet Pin It